loading...
تور مالزی ارزان
نیما بازدید : 15 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

فرودگاه بین المللی پنانگ :

فرودگاه بین المللی پنانگ واقع در 16 کیلومتری جنوب جورج تاون مركز شهرستان پنانگ واقع شده است.تریشاها که نوعی دوچرخه تاکسی هستند گردشگران را در سطح شهر به سواری می طلبند.استفاده از تاكسی در پنانك مرسوم بوده و هزينه های آن بالا نيست. رانندگان تاكسی در اين شهر تمايلی به استفاده از تاكسی متر ندارند و قيمتها بيشتر توافقی است.

نیما بازدید : 23 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

هتل ماریوت سنگاپور :

این هتل 5 ستاره سنگاپور دارای امکاناتی نظیر سونا ، جکوزی ، رستوران ، پارک کودکان ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت در لابی ، پاركينگ سرپوشيده ، تاكسی سرويس ، خدمات خانه داری ، كافی شاپ و ... می باشد.

نیما بازدید : 12 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

معبد چایا مانگ کالارام :

ملکه ویکتوریا 5هکتار زمین را به جامعه محلی تایلندی اهدا کرد.که در سال 1845 معبد وات چایو مانگکالارم ،را درآن بنا کردند.معبدی که بزرگترین معبد تایلندی به شمار می رود. محبوبیت این معبد به خاطر مجسمه ی طلایی بزرگ بودا است،که طرز قرار گرفتن آن نشانه صلح و آزادی مطلق از دنیا در جهت روشن فکری است. این مجسمه در سال 1958 به مناسبت 2500 سالگی تولد بودا بنا شده است. برای وارد شدن به معبد باید حتما لباس مناسب پوشیده و کفش و کلاهتان را نیز باید دربیاورید.این معبد در فاصله 10 دقیقه ای از جورج تاون مالزی واقع است.

نیما بازدید : 16 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

میراث های تاریخی باقی مانده وفروشندگان مواد خوراکی جرج تاون :

اعطا عنوان معتبر میراث جهانی یونسکو در سال 2008، برای پنانگ سرزنده با قدمتی 200 ساله ازتاریخ وفرهنگ در ویترین افتخاراتش باعث بالندگی آن شده. نگهداری و حفظ خوب از ساختمانهای به جا مانده از دوران استعمار و معماری تاریخی آنها کششی گریز ناپذیر برای دوستاران هنر ایجاد کرده است. مادامی که معاملات سنتی از نسلی به نسل دیگردست به دست می شود این اطمینان حاصل می شود که فرهنگ قدیمی دست نخورده باقی می ماند. جورج تاون همچنین به واسطه غذاهای خوش رنگ وبویی که آب دهن توریست ها وافراد مختلف را جاری می کند بسیار مشهور است .بنابراین مواد غذایی یک عامل جذب هواداران آن از سراسر دنیا به سواحل گرمش است.

نیما بازدید : 14 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

ایالت پینانگ :

ایالت پینانگ نیز با سواحل صاف و آفتابی توجه علاقمندان به ورزشهای آبی را جلب می کند. هتلهای بی شمار ساحلی با استانداردهای بین المللی هر ساله گردشگران بسیاری را به این ایالت مالزی روانه می کند.

نیما بازدید : 56 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

حمل و نقل عمومی لنکاوی :

برای رفتن به لنکاوی، می توانید با قایق از سرزمین اصلی و یا با پرواز مستقیم به فرودگاه بین المللی لنگکاوی، واقع در پادانگ ماتسیرات به آنجا برسید. ضمنا، این محل یک مکان تاریخی قابل توجه نیز هست. در قرن 19، روستاییان محلی مجبور بودند مزارع شالیکاری خود را بسوزانند تا از پیشرفت سیامی جلوگیری کنند. از آن زمان، منطقه اطراف فرودگاه به ‘مزرعه سوزان برنج’ معروف شده است. همین که به لنگکاوی رسیدید، می توانید انتخاب کنید که در اقامت گاه های 5- ستاره، مسافرخانه های راحت و یا در یک کلبه ییلاقی آرام و بی سر و صدا بمانید. بازدیدکنندگان برای گشت و گذار، می توانند از تاکسی ها و وسایل نقلیه کرایه ای و یا اینکه در صورت وجود از خدمات رفت و آمد هتل خود استفاده کنند.

نیما بازدید : 14 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (1)

باغ کشتزارهای برنج لامان :

این موزه که در شمال ساحل سنانگ واقع شده بیانگر داستان کشت برنج میباشد. در این موزه مصنوعات و عکس هایی که مربوط به فرهنگ شالیکاری مالزی میباشد جای گرفته اند و شامل باغیست که برکه و حیاطی چشم نواز و حیواناتی جالب دارد. رستوران این باغ نیز با غذاهای برنجی مختلف از شما پذیرایی میکند.

نیما بازدید : 11 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

مساحت سنگاپور :

مساخت سنگاپور حدودا ۶۸۰ کیلومتر مربع است و یک مکان مهم از نظر صنعت، تجارت، بانکداری و توریست محسوب می شود. و البته با وجود ۶۰۰ خط دریایی و هوایی در جهان مشهور شده است.

نیما بازدید : 15 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور :

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی گلدن تریانگل مالزی واقع شده است و فاصله ی کمی تا فروشگاهها ،رستورانها و برجهای دوقلوی پتروناس دارد و تا بازار معروف پاویلون فقط دو دقیقه فاصله دارد.اتاقها رو به چشم انداز برجهای دوقلو هستند.

نیما بازدید : 12 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

هتل کران پلازا موتیارا مالزی :

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری مالزی قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 122
  • بازدید کلی : 2,673