loading...
تور مالزی ارزان
نیما بازدید : 16 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

لانگ کاوی ، کداح :

در خارج از ساحل کداح یک مجموعه متشکل از 99 جزیره وجود دارد که بهترین های دنیا را به نمایش می گذارند: سواحل زیبا، زیرساخت هایی در سطح جهانی، جنگل های حرا مملو از گیاهان و جانوران، مراکز خرید فوق العاده ارزان و معاف از مالیات، و افسانه های شگفت انگیز.لانگ کاوی یک افسانه طولانی دارد که با تاریخ آن در هم آمیخته شده است. از هر شخصی در جزیره درباره داستان غم انگیز یک خانم جوان و زیبا به نام ماهسوری سوال کنید، داستانی از عشق، حسادت و نفرین او که جزیره را تا هفت نسل دامن گیر کرده است، برای شما تعریف می کند. برخلاف آنچه تصور می شود که درآمد مردم این ناحیه از مالزی تنها از گردشگری است، بسیاری از اهالی این جزیره در حقیقت کشاورز، ماهیگیر و کارآفرین هستند. یک خودرو اجاره و برای تفریح در اطراف جزیره رانندگی کنید، و از تماشای حومه زیبا این ناحیه و مناظر آرامش بخش شالیزارها لذت ببرید. برخی از خاطره انگیز ترین و روستایی ترین مناظر لانگ کاوی در امتداد جاده ای هستند که دور جزیره کشیده شده است. شما از روستاهای کوچک با خانه های چوبی که از درختان خرما ساخته شده اند و از کنار کودکانی که سوار بر دوچرخه برای انجام کاری پا می زنند، می گذرید. به جز آشنایی با شیوه زندگی محلی، هیچ وقت در لانگ کاوی بیکار نخواهید بود. سوار بر تله کابین ترسناک و جدید به قله کوه مت سینسانگ دومین کوه بلند لانگ کاوی بروید و به تماشای منظره بی نظیر تمام جزیره و فراتر از آن بنشینید. شالیزار برنت رایس، چشمه آبگرم، تلاگا توجو (هفت چشمه) و ساحل بلک سند (شن سیاه)مکان های تفریحی مشهور دیگر در این منطقه هستند. گردش های قایقی به تاسیک دایانگ بانتینگ (دریاچه دوشیزه باردار)، گوا سریتا (غار داستان ها) و گوا لانگسیر (غار پرده) می رود. برای اینکه اوقات دلپذیرتری را با طبیعت سپری کنید، می توانید به پیاده روی در این جنگل بکر، که بیشتر مساحت لانگ کاوی را پوشانده است، بروید یا در یک گردش با قایق در جنگل های حرا ثبت نام کنید. همچنین فرصت هایی برای غواصی، یا بازی در زمین گلف برخی از اقامتگاه های پنج ستاره برای شما درنظر گرفته شده است.لانگ کاوی یک دنیای زیر آب نیز دارد که در آن یک تونل در زیر آب، شما را به سمت آکواریوم بزرگی می برد که بازدیدها هیجان انگیری را برای افراد به ارمغان می آورد.

نیما بازدید : 15 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معبد سریما یامان پنانگ :

این معبد در نزدیکی موزه پنانگ در خیابان ملکه واقع است. در سال 1883 بنا شده و معبدی است که به شیوه فاخری تزیین شده و پر از مجسمه های الهه های هندو است.مجسمه ای از لرد سورامنیام وجود دارد که با طلا، نقره ، الماس و زمرد تزئین یافته است . این مجسمه در مراسم جشن تایپوسام در ماه نخست سال ، بر روی ارابه کاروان مخصوص نصب می شود . این معبد از صبح زود تا ساعات غروب بر روی بازدید کنندگان باز است، لیکن پیش از ورود باید از متصدیان معبد اجازه گرفت.

نیما بازدید : 22 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مرکز تجاری سوریا مالزی

مرکز تجاری سوریا کوالالامپور در برجهای دوقلو پتروناس دومین برج بلند دنیا قرار دارد.در این مرکز تجاری تنها شعبه از شرکتهای مطرح و معتبر دنیا را می بینید و اجناس ارائه شده برای همه افراد جذابیت دارد. در هرشش طبقه این بازار تنها از شرکتهای معتبر در این مرکز یافت می شوند. می توانید محل های مناسبی برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک شام خوشمزه پیدا کنید و در ضمن بازدید کنندگان علاوه بر خرید می توانند از منظره زیبای پارک ، فواره ها و استخر کوچک آن لذت ببرند. این بازار از طریق یک تونل به اکواریوم قرار دارد.ارکستر سمفونی مالزی نیز در این مرکز است .

نیما بازدید : 11 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پارک حیوانات پنانگ :

پارک حیوانات جزیره پنانگ در مالزی در حقیقت یک باغ وحش کوچک است که در آن حیواناتی مانند بز و گوسفند نگهداری می شوند. به علاوه، گونه های عجیب و غریبی از شتر مرغ بزرگ سیاه آفریقایی، مرغ شاخدار، طاووس و گونه های مختلف پرندگان مانند اردک، غازها، بوقلمون و بلدرچین نیز وجود دارد.

نیما بازدید : 22 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میوه های مالزی :

میوه های استوایی و رنگارنگ مالزی نیز وسوسه برانگیزند. میوه های محلی که از محبوبیت بیشتری برخوردارند عبارتند از : پاپایا، پیشین فروت، هندوانه و آناناس ، سایر میوه ها شامل: موز، کارامبولا، سمپداک، سیکو، دوریان ، لانگست و دوکو و ... می باشد.فرصت خوردن میوه های استوایی را در مالزی از دست ندهید .

نیما بازدید : 11 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شرایط و هزینه زندگی در مالزی :

كشور مالزی با مجهزترین ساختارهای زیربنایی و امكانات در بالاترین رده استاندارد زندگی در منطقه وجود دارند. شما هزینه زندگی در یک کشور ارزان را در ازای زندگی در محیطی توسعه یافته و آزاد متقبل میشوید.هزینه زندگی در پایین ترین حد آسیا بوده كه در همین وضعیت برای مدت طولانی قرار خواهد گرفت، زیرا دولت مالزی تلاش زیادی برای پایین نگهداشتن تورم با توجه به مدیریت مفید و موثر اقتصادی و در نتیجه پایین نگهداشتن قیمت اجناس انجام داده است. کوالالامپور علاوه بر آنکه یکی از مدرن ترین شهرهای جهان است ارزانترین پایتخت جهان نیز میباشد.

نیما بازدید : 17 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رستورانها و فست فودها در مالزی :

مردم مالزی استقبال خوبی از صرف غذا در خارج از خانه دارند و اين امر باعث وجود تنوع در طبخ و تزئين غذاها در رستورانها گرديده است.رستورانهای زنجيره ای KFC با دارا بودن بيش از 442شعبه در سراسر مالزی يكی از 2شركت بزرگ خارجی در زمينه فست فود در مالزی به شمار می آيند.رستورانهای هندی با پرسنل پاكستانی فعاليت می نايند و غذاهای حلال را به مشتريان خود ارائه می دهند.چينيها در رستورانهای خود انواع غذاهای دريايی از ماهی گرفته تا حلزون و هشت پا را طبخ می ننمايند و در برخی از اين رستورانها، آبزيان زنده به انتخاب مشتری آماده و طبخ می گردد.در رستورانهای ژاپنی هم می توان طعم سوشی را امتحان كرد كه به شيوه ژاپنی از ماهی فرآوری شده است.از نظر قيمت بعد از رستورانهای مالای و پاكستانی می توان از فست فودهايی مانند مك دونالد و كی اف سی و برگر كينگ و ساب وی و ... غذاهای ارزانتری تهيه نمود. رستورانهای ايرانی و عربی با توجه به موقعيت جغرافيايی هزينه های متفاوتی دارند، همچنين رستورانهای چينی و غربی نيز با توجه به سطح رستوران قيت های متفاوتی دارند.و رستورانهای ژاپنی لوكس، گرانترين رستورانها را شامل می شوند.

نیما بازدید : 17 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هتل کونکورد :

هتل کونکورد در مالزی ، این هتل 4 ستاره در مکان مناسبی از مثلث طلایی جای گرفته و حدود 10 دقیقه پیاده تا برج های دوقلوی Petronas، 10 دقیقه با ماشین تا مرکز تجارت جهانی Putra و یک ساعت تافرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد. سالن ژیمناستیک، استخر فضای باز، 4 رستوران و کافی شاپ از امکانات تکمیلی این هتل مالزی می باشند.

نیما بازدید : 20 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هتل Ascott در مالزی :

هتلي پنج ستاره و رويايی كه در منطقه Ampang واقع شده است و در انتظار بازديدكنندگانی است كه می خواهند اقامتی خوب در مالزی داشته باشند هزينه اقامت در اين هتل برای هر شب 153 دلار است. ­

نیما بازدید : 30 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پل جنگلی :

پل جنگلی به طول 950 متر در پارک تفریحی رودخانه سدیم طولانی ترین پل مخصوص پیاده روی بر فراز درختان در دنیا است. این پل در زمین های کم ارتفاع منطقه 15 درختان Gunung Inas Forest Reserve ساخته شده است.وقتی شما از وسط پل جنگلی عبور می کنید با منظره بی نظیری رو به رو می شوید که برای بازدیدکنندگان جاذبه اصلی این منطقه در مالزی جالب خواهد بود.حرکت بر فراز این جنگل باستانی، چشم انداز غیرمنتظره و هیجان انگیزی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد. این چشم انداز "منظره چشم میمون" نام دارد. بازدیدکنندگان در ارتفاع 50 متری از زمین، از تماشای منظره بی نظیر رودهای پرآب، و گیاهان و جانوران واقعا جذاب لذت می برند!

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 2,689