loading...
تور مالزی ارزان
نیما بازدید : 13 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تفرجگاه گورنی درایو در مالزی :

اگر پنانگ غذای اصلی مالزی باشد، مسلما گورنی درایو بهترین قسمت پنانگ در یک بشقاب خواهد بود. این گردشگاه ساحلی معروف نمونه ای از رنگ ها و محیط شاد، زنده و پرشور پنانگ است. گورنی درایو که با نام مالایی خود نیز، "پرسیاران گورنی" معروف است، خیابان هایی دلپذیر و رستوران های پیشرفته دارد.غذاخوری ها و غرفه های فروش در هوای آزاد در امتداد ساحل قرار دارند و تا شب غذاهای خوشمزه می فروشند. از بین غذاهای محبوب و لذیذ محلی می توان پنانگ لاکسا، باک کوک ته (یک نوع خورش گیاهی با دنده و گوشت خوک)، او چین (املت صدف سرخ شده)، ماهی مرکب کبابی و ناسی لماک را نام برد. غذاخوری جدید گورنی درایو بخش مخصوص به غذاهای حلال و غیرحلال دارد، و از ساعت 6 بعد از ظهر باز است.گر به دنبال غذایی غیر از آنچه در غرفه ها وجود دارد هستید، می توانید در رستوران کورنر کلاب، دیم سام داغ و لوله ای را امتحان کنید. برای افرادی که مراقب وزن خود هستند، مستر پات به طور شبانه روز مجموعه ای از ساندویچ و تست، میزهای صبحانه روزانه، غذاهای سالم و بدون روغن را به شما ارائه می دهد. همچنین در کنار دریا جذابیت های دیگری نیز وجود دارد؛ در نتیجه حتی اگر شما رژیم باشید، بهتر است به این محل سر بزنید. هر روز صبح زود، وقتی دوندگان در پیاده رو ورزش می کنند و سالمندان ورزش تای چی را انجام می دهند، از این گردشگاه بهترین لذت را خواهید برد. در نزدیکی این محل، در امتداد لورونگ بورما، اولین معبد برمه جزیره قرار دارد. معبد برمه دارمیکاراما، که در سال 1803 ساخته شد، دارای سقف های طلایی، بتکده، یک درخت بودهی بزرگ و یک چشمه آرزو است.در همان نزدیکی، معبد وات چایا مانگکالارام از نمازگزاران و بازدیدکنندگان به طور یکسان استقبال می کند؛ معماری این معبد منحصر به فرد است: لبه های تیز بام، سقف های عجیب و تصاویری از اژدهاهای آسیایی. این معبد در سال 1845 ساخته شد که در داخل آن یک بودای خمیده عظیم و بلند 108 فوتی قرار دارد، گفته می شود این مجسمه سومین مجسمه بودای بزرگ در دنیا است.

نیما بازدید : 15 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

موزه تاریخ سنگاپور :

این موزه در بر دارنده آثاری از قرن ۱۴ ام تا کنون است. قرن ۱۴ قرن کشف و احیای سنگاپور بوده بنابراین در این موزه می توانید با آداب و فرهنگ و رسوم و مذهب و… مردم سنگاپور از آغاز تا کنون آشنا شوید. تاریخ دوستان اولین مکان را به موزه تاریخ اختصاص می دهند.

نیما بازدید : 14 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

هتل 3 ستاره مالزی :

Novotel Kuala Lumpur City Centre هتلی سه ستاره زيبا و به ياد ماندنی در مالزی كه هزينه اقامت در اين هتل برای هر شب 73 دلار است اين هتل در منطقه Sentral واقع شده است.

نیما بازدید : 10 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

روز ملی سنگاپور :

روز ملی سنگاپور به مناسبت استقلال سنگاپور از مالزی در 9 اوت سال 1965 میلادی می باشد.که در ورزشگاه ملی سنگاپور هر ساله جشن گرفته می شود.در این روز تمام کشور سنگاپور تزیین و چراغانی می شود و پرچم سنگاپور در تمام کشور به اهتزاز در می آید. در این روز از سال 2008 میلادی رِژه ملی برگزار می شود.آتش بازی ، شرکت در گفتمان های مختلف مانند گفتمان قرآن ، داستان سرایی و سینما در کنار جوش و خروش مردم سنگاپور یکی از زمانها جالب برای تور مالزی سنگاپور را رقم زده است.و بخاطر اهتمام دولت در زیبا و مفرح کردن روز ملی سنگاپور این ایام به یکی از دیدنی های سنگاپور تبدیل شده است.

نیما بازدید : 17 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

جشن صباح آماتان در مالزی :

این مناسبت شاد در مالزی، بهترین وقت برای دیدن صباح سرزمین زیر باد و گذراندن وقتی خوش در آن است. در این جشن که در تاریخ سی ام و سی و یکم ماه مه صورت می گیرد مردم کادازان و دو سوزن به شادی می نشیند. این جشن به مناسبت سپاسگزاری برای برداشتی با برکت است. از جمله آیین های این جشن رقصها و تشریفات سنتی و شادی و خوشی فراوان در افتتاحیه آن به وسیله بوبو هیزان یا راهبان بزرگ است.

نیما بازدید : 12 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

بازار شب Temoyong :

بازار شب Temoyong یکی از برجسته ترین مراکز خرید لنکاوی در شب پنجشنبه ها Temoyong Pasar Malam است. این بازار محل خوبی برای دریافت مواد غذایی ارزان و معتبر مالایی و همچنین طیف گسترده ای از لباس ها ، محصولات تازه و الکترونیک است. Pantai Cenang محلی برای خرید توریستی در جاده ساحلی با مغازه ها و اصطبل در هر دو طرف اندود شده است. این مغازه های فروش سوغاتی عمدتا در قالب تجهیزات و لوازم جانبی مد ، مهره ، صنایع دستی و کالا نیز وجود دارد همچنین بسیاری از فروشگاههای رفاه دیده می شوند.

نیما بازدید : 16 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

پارک مرلیون سنگاپور :

این مکان در سال 1821 هنگامی که اجناس ارزان قیمت چینی از شهر Xiamen Fujian چین وارد سنگاپور شد بازگشایی شد. مسافرین که از چین آمده بودند و همگی مرد بودند در اطراف جنوب رودخانه سنگاپور که به Telok Ayer معروف است مسکن گزیدند.

نیما بازدید : 27 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

جشن روز کریسمس در مالزی :

مصادف با بیست و پنجم ماه دسامبر ، و همانند دیگر مناطق جهان ، عید کریسمس بوسیله مردم مسیحی مالزی صورت می گیرد. آغاز آن در کلیساها هنگام شب عید یا روز بعد می باشد.شادی در شب قبل از عید شروع می شود و مردم برای بیان خوشی و سرور در بازارها و هتلها به چراغانی اماکن می پردازند. آنها همچنین به تزیین درختهای کریسمس و نصب چراغهای مخصوص به آن اقدام می کنند. این روز فرصتی برای نیکو کاری ، کمک به نیازمندان و محبت به یتیمان تلقی می شود.

نیما بازدید : 14 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

معرفی سنگاپور :

سنگاپور یکی از شهرهایی است که در انتهای شبه جزیره مالایا و از شمال به مالزی مرتبط شده است. یعنی سنگاپور از همسایگان مالزی است و در تنوع آب و هوایی و مناظر و … شبیه به هم می باشند.

نیما بازدید : 7 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

خو کانگسی در مالزی :

وقتی اولین مهاجران از ایالت هوکین در چین به مالزی آمدند، یکی از اولین کارهای آنها ساخت یکی از پرشکوه ترین خانه های قبیله ای در پنانگ بود. در دهه 1890 کار ساخت این خانه ها آغاز شد و نتیجه آن قصری بود که با قصر امپراتوری چین رقابت می کرد. گفته می شود که این تجملات گرفتار خشم خدایان شد و در اولین شب بعد از اتمام ساخت خانه های قبیله ای آتش سوزی غیرقابل توصیفی اتفاق افتاد و تمام خانه در آتش سوخت! بعد از آن در سال 1902 ساخت خانه قبیله ای کنونی آغاز شد.یکی از پنج خانه قبیله ای هنوز در جورج تاون قرار دارد، خانه قبیله ای خو کانگسی شباهت بی نظیری به یک روستای قبیله ای کوچک دارد. خو کانگسی یکی از بزرگترین خانه های قبیله ای در پنانگ است و ستون های باریک و بلند دارد که سقف کم شیب و قرمز رنگ بنا را نگه داشته اند و تصاویر اژدها، ققنوس، حیوانات افسانه ای و مناظر مختلفی از افسانه های معروف چین بر روی آن حکاکی شده است. این خانه یک سالن بزرگ نیز دارد که با حکاکی های درخشان و ظریف و ستون های آراسته تزئین شده است و گفته می شود صنعتگران ماهر چینی این هنرها را خلق کرده اند. سایر خانه های قبیله ای اصلی هوکین در پنانگ عبارتند از چیح کانگسی، لیم کانگسی و تان کانگسی.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 2,672