loading...
تور مالزی ارزان
نیما بازدید : 13 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

تحصیل در مالزی :

 

در کشور مالزی دانشگاه ها و کالج های متعددی زیر نظر دانشگاه های معتبر جهانی و یا به طور مستقل مشغول فعالیت می باشند .امروزه کشور مالزی با پیشرفت های سریعی که در عرصه های علمی و تحقیقاتی داشته بستر مناسبی را برای دانشجویان و دانش پژوهان اینترنشنال فراهم آورده است. کیفیت و امکانات روز دنیا به همراه شرایط ارزان زندگی در مالزی این کشور را به عنوان یک کشور ایده آل برای ادامه تحصیل و یافتن فرصت های شغلی مورد نظر تبدیل نموده است. برای گرفتن ویزای تحصیلی پس از تعیین دانشگاه ابتدا مدارک دانشجو به دانشگاه ارائه می شود پس از موافقت دانشگاه ، پذیرش تحصیلی از طرف دانشگاه صادر میشود که لازمه مراحل اخذ ویزای تحصیلی شماست.

نیما بازدید : 16 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

جزيره سنتوسا در سنگاپور :

 

از مركز ديدنی و تفريحی سنگاپور ميتوان به جزيره سنتوسا اشاره کرد .سنتوسا به معنای صلح و آرامش را است. اين جزيره در فاصله 20 كيلومتری از مركز شهر واقع شده است و يكی از مهمترين مراكز توريستی سنگاپورمحسوب می شود.آكواريوم معروف و ديدنی آن با بيش از 2500 ماهی از 260 گونه مختلف، پارك و باغ وحش، زمين های گلف و ورزشهای آبی، برنامه نمايش دلفين ها و اصلی ترين بخش جزيره، رقص فواره ها با جذابيت خاص و جادويی نمايش بسيار ويژه و فراموش نشدنی برای جهانگردان و بازديدكنندگان به ارمغان می آورد.

نیما بازدید : 13 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

بالی کجاست ؟

 

بالی جزیره‌ای در کشور اندونزی است که به جزیره خدایان مشهور است. بالی با بیش از ۴۰۰ آتشفشان ، آبشار های فراوان و شالیزارهای پلکانی در دامنه تپه‌ها و کوه‌ها، مکانی توریستی بشمار می رود. جزیره بالی بخشی از مجمع الجزایری است که جزیره جاوه در غرب آن و جزیره لومبوک در شرق آن قرار گرفته‌ است. این جزیره به هنرهای گوناگون خود، همچون حرکات موزون، تندیسگری، نگارگری، چرمگری، فلز کاری و بویژه موسیقی سبک گاملان مشهور است. بالی زیبا و کوچک با سواحلی پوشیده از شن های نرم، طبیعتی زیبا، پوشش گیاهی متنوع و منحصر بفرد، از اماکن پر گردشگر جهان محسوب میشود.

نیما بازدید : 13 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

موقعیت شهر کوالالامپور :

 

شهر زیبای کوالالامپور در ساحل غربی شبه جزیره مالزی واقع شده است. این شهر تلفیقی از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن شهری است و بیش از ۴۰ خط هوایی و همچنین بندری نیز به نام Klong در فاصله ۴۱ کیلومتر مرکز شهر دارد. این شهر، سرویس حمل و نقل داخل و بیرون شهری خوبی دارد و می توان از انواع وسایل نقلیه همچون مترو، اتوبوس، قطار یا تاکسی استفاده کرد.ین جاذبه گردشگری آسیایی در فاصله ۳۵ کیلومتری از دریا قرار دارد و فرهنگ آن ترکیبی از سه فرهنگ اصلی مالایی، چینی و هندی است. در کوالالامپور، در کنار ساختمان هایی با قدمت صدساله می توانید آسمان خراش های مدرن را نیز ببینید. به همین دلیل، گردشگرانی که به این شهر مسافرت می کنند، مایلند دوباره به آن سفر کنند.

نیما بازدید : 9 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

شهر جورج تاون در مالزی :

جورج تاون در جزیره پنانگ،شهری است که ترکیبی از دو جامعه شرق و غرب را نمایان می کند ،جز آثار جهانی یونسکو قرار دارد . نزدیکی و ارتباط جوج تاون و پنانگ به حدی است که یکی بودن آنها تصور می شود.جورج تاون شهری است که امروزه بسیار پر هیاهو بوده و مرکز تجاری و اداری کل جزیره به شمار می رود.بیشتر قسمت های شهر که اواخر سال 1800 تا اوایل قرن بیستم ساخته شدند،هنوز وجود دارند و از ویرانه های جنگ جهانی دوم و پیشرفت های سریع به دنبال استقلال یافتن مالزی ،جان سالم بدر بردند.نه تنها ساختمان ها پابرجا ماندند بلکه اماکنی هم که در آنها زندگی جریان داشت نیز از خطر ویرانی در امان مانده و به بزرگترین دارایی های شهر تبدیل شدند و در قرار گرفتن نام شهر در بین اثار جهانی یونسکو در سال 2008 نقش بسیاری داشتند.

تورهای گشت و گذار در خیابان های جورج تاون به یکی از اصلی ترین جاذبه های مالزی تبدیل شدند.اغلب جاذبه های پنانگ نیز در محدوده جورج تاون واقع هستند.فستیوال های رنگارنگی نیز که پنانگ به خاطر آنها معروف است نیز در این شهر برگزار می شوند.

نیما بازدید : 9 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

موقعیت جغرافیایی بالی :

 

بالی جزیره خدایان ، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان اندونزی است .اندونزی بزرگترین کشور مسلمان می باشد.جزیره بالی دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند را به هم پیوند داده است در نتیجه از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردارگردیده است و مثل بسیاری از جزایر دیگراندونزی ، دنیای مخصوص به خودش را دارد .بالی هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

نیما بازدید : 12 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

تاریخچه مالزی :

 

تاریخ مالزی را می توان از لحاظ زمانی به پنج دوره مختلف تقسیم نمود که شامل قرنهای آغازین ، دوران فراز و ترقی ملاکا ، دوران استعماری مالایا ، دوران استقلال و شکل گیری مالزی و دوران پس از استقلال می باشد . روی آوردن مردم مالزی به اسلام تاثیراتی در اعتقادات سیاسی، ساختار فرهنگی، آداب و رسوم، زبان، هنر و فعالیت‌های فرهنگی آن هنوز قابل گذاشته است .

نیما بازدید : 7 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

مسجد نگارا در کوالالامپور :

 

مسجد بزرگ نگارا یا مسجد ملی مالزی، اصلی ترین مسجد مسلمانان کوالالامپوراست.این مسجد در 1965 تأسیس شد و طرح بنای آن از مسجد بزرگ مکه الهام گرفته شده است. گنبد چتری شکل و آبی رنگ آن هجده گوشه دارد که نشانی از 13 ایالت مالزی و پنج رکن اصلی اسلام هستند. یک مناره 74 متری بر فراز مسجد قرار دارد و صدای اذان آن را می توان در تمامی چایناتاون نیز شنید. غیرمسلمانان نیز می توانند خارج از زمانهای نمازگذاری از مسجد بازدید کنند. پوشش مناسب برای ورود به مسجد اجباری است.

نیما بازدید : 12 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

موزه بالی :

 

موزه بالی مجموعه ای با‌شکوه از حکاکی های مزین ، ماسک‌های نقاشی شده ، عروسک‌های خیمه شب بازی ، ظروف سفالی و منسوجات هنرمندان را در خود جای داده است . در سفر به مالزی و بالی می توان از مکان های بسیار دیدنی و تاریخی دیدن نمود.

نیما بازدید : 10 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

تپه فریزر کوالالامپور :

 

تپه زیبای فریزر در کشور مالزی ، شهر کوالالامپور وجود دارد . این تپه توسط فردی اسکاتلندی به نام جیمز فریزر در قرن نوزدهم کشف شده است.فضا و محیط تپه فریزر آنقدر آرامش بخش و زیباست که انسان می تواند ساعت ها با آرامش کامل از زیبایی های محیط لذت ببرد.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 148
  • بازدید کلی : 2,699