loading...
تور مالزی ارزان
نیما بازدید : 19 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

هتل سیتروس مالزی :

هتلی چهار ستاره و زيبا كه در منطقه Chow Kit در مالزی واقع شده است. این هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم می باشد .

نیما بازدید : 9 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

هتل کنکورد مالزی :

هتل 4 ستاره کنکورد مالزی دارای مرکز بدن سازی سالن ماساژ ، استخر روباز، سونا، امکانات جلسه و ضیافت، لاندری، فروشگاه هدایا و سوغات ، پذیرش شبانه روزی ، رستوران ، گاو صندوق، انبار بار و چمدان می باشد .

نیما بازدید : 6 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دنیای زیر آب لنکاوی :

این مکان در مالزی ، گنجینه نفیسی از حیات دریایی جزیره را در خود نهفته است.یک مجموعه آکواریمی بزرگ در ساحل کنار سینانگ ایجاد شده است که شهرت فراوانی دارد.در این مکان بیش از 5000 نوع حیوان آبزی وجود دارد که در بیش از صد مخزن شیشه ای به حجم های متفاوت قرار داده شده اند. بارزترین مخزن موجود،مخزن یا آکواریم بزرگ است که آبزیان بزرگی مانند کوسه،استینگ رای،(نوعی ماهی پهن برقی گزنده)مارماهی و لاک پشت سبز دیده می شود.در اینجا یک پنجره شیشه ای به طرف داخل دریا باز شده است که 15 متر طول دارد و تماشاگران می توانند از آن به زندگی پر تنوع موجودات اعماق دریا بنگرید.در این مکان می توان به ماهیان غذا داد و از این کار لذت برد.در اینجا یک کریدور جدید ساخته شده است که در آن می توانید آخرین و جدیدترین حیوانات آورده شده به این محل را تماشا کنید.مثلا می توانید پنگوئن ها و خوکهای آبی؛راک هوپر قطب جنوب و پنگوئن پا سیاه را ببینید که در سنین مختلف دیده می شوند و برای دیدارکنندگان جالب توجه اند.به این حیوانات روزی 2بار غذا داده می شود:10:30 صبح و 3:30 بعداز ظهر.در این مکان حیرت آور بایستید و از تماشای صحنه لذت ببرید.همچنین نمایشهای مدرنی با دستگاههای سه بعدی در اینجا ارائه می شود که حیات دریایی جزیره را در معرض دیده گردشگرانی که به مالزی سفر می کنند قرار می دهد.

نیما بازدید : 18 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

رودخانه تاهان مالزی :

در منطقه ی ترنگانو و کلانتان و درتامان نگارا taman Negara بزرگ ترین پارک ملی مالزی غربی واقع است. با سفر به تامان نگارا می توان در قدیمی ترین جنگل بارانی استوایی دنیا که حدود 130 میلییون سال قدمت دارد، به سیر و سیاحت پرداخت.

نیما بازدید : 11 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

مرکز خرید بی بی پلازا مالزی :

این مرکز خرید از قدیمی ترین مراکز خرید کوالالامپور مالزی است و در کنار مرکز خرید سونگای وانگ واقع شده است و به هم متصل میباشند.این مرکز خرید انواع کیف و کفش و پوشاک را عرضه می کند.و دارای سالنهای ماساژ و زیبایی می باشد.و با قیمت مناسب و ارزانی این اجناس عرضه می شود.

نیما بازدید : 17 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

هتل 3 ستاره مالزی :

هتل The Zon All Suite Residences سه ستاره كه در منطقه Ampang در مالزی واقع شده است و هزينه اقامت در اين هتل استثنايي براي هر شب 84 دلار است.

نیما بازدید : 17 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

غذا در مالزی :

غذا خوردن در مالزی تجربه ای لذت بخش است. البته برای اکثر ایرانیها، طعم و بوی خاص غذاهای مالایی خوردن غذا رو به یک مسأله تبدیل کرده است. به عکس ما ایرانیها، نمک و طعم ترشی در غذاهای آنها جایگاهی نداره و اکثر غذاها طعمی شیرین دارند. پس پیشنهاد می شود نمک و لیمو ترش را در وسایل سفر خود به مالزی بگنجانید.از سوی دیگر غذاهای هندی در اونجا با طعم تندی که دارند طرفدارای خود را جلب می کنند.

نیما بازدید : 17 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

نظام آموزشی مالزی :

دوره های تحصیلی در مالزی شباهت زیادی با تحصیلات در ایران دارد و این موضوع باعث شده است تا بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان شاغل به تحصیل در داخل کشور، به جهت دستیابی به مدارج عالی، کشور مالزی را جهت ادامه تحصیل انتخاب نمایند.امکان تحصیل در مالزی از دوره پیش دبستانی برای تمامی افراد در دسترس است، لذا بسیاری از خانواده های ایرانی به همراه فرزندان خود در این کشور حضور دارند. شایان ذکر است مدارس فارسی زبان نیز در این کشور در حال فعالیت می باشند.

نیما بازدید : 6 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

هتل Mandarin Oriental در مالزی:

اين هتل پنج ستاره در منطقه Ampang كوالالامپور در مالزی واقع شده است . هتلی بسيار زيبا و مجلل كه هزينه اقامت در آن برای هر شب 175 دلار است.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 260
  • بازدید کلی : 2,811